keri üles
EsilehtKasutusleping

Kasutusleping

Tööriistamaailm OÜ, registrikoodiga 12145732, aadress Tagakuusiku tn 5, Aespa alevik, Rapla maakond, 79705, e-post info@tooriistamaailm.ee, kontakttelefon 5660 2626 (edaspidi Müüja) ja isik, kes vormistab Tööriistamaailm’a E-poes tellimuse ja sisestab tellimuse vormistamisel oma isikuandmed (edaspidi Klient), sõlmivad müügilepingu võlaõigusseaduse tähenduses ning arvestades Kasutuslepingus sätestatud tingimusi (edaspidi Müügileping).

Juriidilisele isikule ja füüsilisele isikule, kes tegutseb majandus- ja kutsetegevuse raames, ei kohaldu tarbija (füüsilise isiku, kes ei tegutse majandus- või kutsetegevuses) suhtes kohalduvad tingimused ja vastupidi.

 

1. E-POOD

1.1 Tööriistamaailm’a e-pood (edaspidi E-pood) on Müüja poolt loodud ja hallatav internetipood, mille vahendusel toimub toodete müük Kliendile.

 

2. ÜLDSÄTTED

2.1. E-poest ostu sooritamisel sõlmitakse müügileping, mille poolteks on Müüja ja Klient.  

2.2 Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel võlaõigusseadusest, teistest Eesti Vabariigi seadustest, muudest õigusaktidest ning Kasutuslepingus kokkulepitust.

2.3. Müüjal on õigus mistahes ajal ja ühepoolselt muuta Kasutajalepingu tingimusi, teavitades sellest Klienti E-poe veebilehel www.tööriistamarket.ee.  

 

3. E-POES MÜÜDAVAD TOOTED JA OSTU SOORITAMINE

3.1 E-poes kuvatavad tooted on tavapäraselt tarnija laos olemas. Toodete juurde on märgitud maksimaalne Toote tarneaeg (edaspidi: Tarneaeg). Tarneaja jooksul korraldab Müüja Toote veo Kliendi soovitud asukohta. E-poes kuvatud toodete saadavus võib muutuda tootja või tarnija tarneraskuste tõttu  ning tehniliste probleemide tõttu E-poe programmis või  infovahetussüsteemis.

3.2 Kui Kliendi tellimust ei ole võimalik täita Tarneaja jooksul, siis võtab Müüja Kliendiga ühendust ning pakub välja võimaliku uue Tarneaja või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja/või kvaliteediga, või makstud raha tagastamise. Kliendile tagastatakse raha viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast tellimuse esitamist.

3.3 Kui Klient on ühes tellimuses tellinud mitu Toodet, millel on erinevad tarneajad, tarnitakse Tooted üldjuhul koos. Kui Klient soovib Tooted eraldi kätte saada, on Kliendil võimalus soovi korral laos olevale Tootele ise järgi tulla või tasuda lisanduva tarne eest. Kui mitme Toote tellimise puhul hilineb ühe Toote tarne Tootja või Müüja süül, tarnib Müüja Kliendi soovil laos oleva Toote Kliendile koheselt ning hilinenud Toote selle saabumisel.

3.4 E-poes kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest. E-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.

3.5 E-poes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele isikutele kui ka juriidilistele isikutele.

3.6 Klient kinnitab müügilepingut sõlmides, et on vähemalt 18-aastane.

3.7 Klient valib välja soovitud tooted, sisestab tellimuse täitmiseks vajalikud andmed (perekonnanimi, eesnimi, kontakttelefon, e-posti aadress, kättetoimetamise aadress, postiindeks) ning tasub toodete eest internetipanga pangalingi vahendusel, ettemaksu arve alusel või täidab järelmaksu taotluse.

3.7.1. Pangalingi kaudu tasumiseks tuleb Kliendil valida makseviisiks sobiva panga pangalink (Swedbank AS, AS SEB Pank, Nordea Bank AS, AS LHV Pank). Makseviisi valimise järel ning peale „esita tellimus“ nupule vajutamist suunatakse Klient otse tema poolt valitud pangalingi kaudu panga internetipanka, kust kaudu sooritatakse makse.

3.7.2. Arve alusel tasumiseks, tuleb makseviisiks valida „arve alusel“, peale mida saadetakse Müüja poolt Kliendile esimesel võimalusel ostu vormistamisel sisestatud e-posti aadressile arve, mille tasumine toimub ülekandega arvel märgitud Müüjale määratud tähtajaks.

3.7.3.  Ostu sooritamiseks järelmaksuga, tuleb Kliendil valida ostu vormistamise lehel „taotle järelmaksu“ nuppu ning valida sobiv järlmaksu pakkuja. Makseviisi valimise järel ning peale „esita tellimus“ nupule vajutamist suunatakse Klient otse tema poolt valitud järelmaksupakkuja lehele kus saab esitada järelmaksutaotuluse, lepinguga tutvuda ja soovi korral ka leping allkirjastada.

3.8 Klient kohustub esitama tellimuse vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Müüja ei vastuta Kliendi  poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittekohase täitmise, mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

3.9 Kui Klient on saatnud e-poe kaudu tellimuse ning on tellimuse eest tasunud, siis loetakse, et Müüja ja Kliendi vahel on sõlmitud müügileping võlaõigusseaduse tähenduses ning arvestades Kasutuslepingus sätestatud tingimusi.

3.10 Müüja on kohustatud andma ostjale üle olemasoleva, valmistatava või Müüja poolt tulevikus omandatava kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Kliendile. Klient kohustub Müüjale tasuma asja ostuhinna rahas ja võtma asja vastu. Kauba omandi üleminek loetakse toimunuks kauba üleandmisel kullerfirmale/ postiasutusele/Kliendile/Kliendi poolt määratud kolmandale isikule. Tarbijalemüügi puhul loetakse Kaup üleantuks Kauba üleandmisel Kliendi valdusesse.

 

4. TOODETE HINNAD

4.1. Kõik E-poes olevad Toodete hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

4.2. Toote hinnale lisanduvad täiendavad transpordikulud (sh. veo-, posti- ja kättetoimetamiskulud) vastavalt E-poes tootelehel märgitud summas. Transporditasu arvutatakse ostukorvis.

4.3. Müüjal on õigus igal ajal muuta E-poes kuvatavaid hindu. Kui E-poes on muudetud hindu peale Kliendi poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub Müüja tarnima Kliendil vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

4.4. Kui E-poes on toodete hinda tehniliste probleemide tõttu kuvatud E-poe programmis ekslikult (näiteks nullhinnaga), on Müüjal õigus küsida toote eest Kliendilt toote tegelikku hinda. Kliendil ei ole õigust nõuda toote eest tasumist ja väljastamist E-poes kuvatud eksliku hinnaga. Kliendil on õigus eksliku hinnaga tehtud toote tellimusest taganeda kasutuslepingus märgitud tingimustel.
 

5. TOODETE TARNEAEG JA KOHALETOIMETAMISE TINGIMUSED

5.1 Kliendil on õigus valida nelja erineva kauba kättesaamisviisi vahel. Müüja toimetab kauba Kliendile kätte Eesti Vabariigi piires E-poes märgitud Kliendi poolt valitud viisil. Kauba kättetoimetamine muul viisil toimub vaid eelneval kokkuleppel Müüjaga.

5.1.1 Kaup toimetatakse Kliendile kulleriga. Kauba kohaletoimetamine kulleriga toimub üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul peale Kauba kullerile üleandmist.

5.1.2 Klient tuleb Kaubale ise järele Müüjaga eelnevalt kokkulepitud ajal ja kohta.

5.1.3 Kaup saadetakse Kliendi poolt valitud pakiautomaati:

5.1.3.1. Itella SmartPOST pakiautomaat:

5.1.3.1.1. Müüja saadab Kliendi poolt tellitud Kauba Kliendi poolt valitud SmartPOST pakiautomaati;

5.1.3.1.2. Kaup jõuab üldjuhul pakiautomaati 1 tööpäeva jooksul peale paki postitamist;

5.1.3.1.3. Kui tellitud Kaup on jõudnud SmartPOST pakiautomaati, saadetakse Kliendile selle kohta teade SMS-i teel, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi;

5.1.3.1.4. Kaupa hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates Kauba sisestamisest. Kui Klient ei ole Kaupa 7 kalendripäeva jooksul väljastanud, tagastatakse see Müüjale. Kui kaup on Kliendile tagastatud, tuleb kauba kättesaamiseks Kliendil postikulu uuesti tasuda.

5.1.3.2. Omniva pakiautomaat:

5.1.3.2.1. Müüja saadab Kliendi poolt tellitud Kauba Kliendi poolt valitud Omniva pakiautomaati;

5.1.3.2.2. Kaup jõuab üldjuhul pakiautomaati 1 tööpäeva jooksul peale paki postitamist;

5.1.3.2.3. Kui tellitud Kaup on jõudnud Omniva pakiautomaati, saadetakse Kliendile selle kohta teade SMS-i teel, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi;

5.1.3.2.4. Kaupa hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates Kauba sisestamisest. Kui Klient ei ole Kaupa 7 kalendripäeva jooksul väljastanud, tagastatakse see Müüjale. Kui Kaup on Müüjale tagastatud, tuleb Kauba kättesaamiseks Kliendil postikulu uuesti tasuda.

5.1.4 Kaup toimetatakse Kliendi poolt valitud AS Eesti Post postkontorisse.

5.2 Kui Klient on valinud Kauba kättesaamisviisiks kaubale ise järele tulemise, siis informeeritakse Klienti telefoni või e-posti teel esimesel võimalusel, kui tema poolt tellitud Kaup on valmis üleandmiseks. Kliendile Kauba üleandmise kohustus loetakse täidetuks, kui Müüja on Kauba määratud kohas Kliendile käsutusse andmiseks valmis pannud ja sellest Kliendile teatanud.

5.3 Tellitud kaupade üleandmine toimub tellimuses märgitud Kliendile. Kolmandatele isikutele kauba üleandmine toimub eelneval kokkuleppel Kliendiga.

5.4 Müüja ei ole kohustatud asja ise ostjani toimetama, va tarbijalemüügi korral. Kauba kättetoimetamiseks nähakse Kasutuslepinguga ette kauba vedamine, kuid sellega ei kaasne Müüja kohustust asi Kliendini toimetada. Kauba Kliendile üleandmise kohustus loetakse täidetuks asja üleandmisel vedajale (kullerfirma/ postiasutus), kes on kohustatud Kauba saatmiskohast vedama.

5.5 Tarbijalemüügi korral on ette nähtud kauba vedamine. Kauba Kliendile üleandmise kohustus loetakse täidetuks Kauba üleandmisel ostja valdusse. 

5.6 Kui Kaup on tarne ajal veoteenuse osutaja tegevuse tõttu kahjustada saanud, parandab Müüja Kauba või parandamise võimetuse korral asendab uuega.

5.7 Müüja lepingurikkumiseks ei loeta Tarneaja ületamist juhul, kui Müüja viivituse on tinginud kolmandate isikute (sh Tootja või veoteenuseosutaja) viivitus.

 

6. LEPINGUST TAGANEMINE

6.1 Kui Klient soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne Müüja poolset täitmist tellimusest taganeda,  kohustub Klient sellest viivitamatult Müüjale kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata posti teel Tagakuusiku tn 5, Aespa alevik, Rapla maakond, 79705 või elektronposti aadressil info@tooriistamaailm.ee. Teates tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda, ning lisada Kliendi kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon). Samuti on Kliendil võimalik täita Tööriistamaailma lehel kauba tagastamise vormi.

6.2 Kui taganemisavaldus jõuab Müüjani peale Kliendi poolset lepingu täitmist, siis toimub lepingust taganemine vastavalt Kasutuslepingu 7. peatükile „Taganemisõigus”.

6.3 Müüja kannab Kliendile tasutud ostusumma tagasi viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates lepingust taganemise teate kätte saamisest.

6.4 Raha kantakse üle Kliendile samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Müüjale.

 

7. TAGANEMISÕIGUS

7.1 Klient (tarbija) võib E-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul. Tähtaeg algab päevast, mil kaup on Kliendile kätte toimetatud.

7.2. Taganemisõiguse kasutamiseks tuleb Kliendil teavitada Müüjat ühemõttelise avaldusega, täites E-poes avaldatud taganemisteate vormi „KAUBA TAGASTAMISE VORM“ või posti teel aadressil Tagakuusiku tn 5, Aespa alevik, Rapla maakond, 79705 või e-posti info@tooriistamaailm.ee teel.  

7.3. Taganemisõiguse kasutamise kohta tuleb Kliendil edastada punktis 7.2. kirjeldatud avaldus või teade enne taganemistähtaja lõppu.

7.4. Lepingust taganemise tagajärjed:

7.4.1. Kui Klient taganeb lepingust, tagastatakse Müüja poolt Kliendile kõik saadud maksed, sealhulgas Kauba kättetoimetamiskulud (välja arvatud täiendavad kulud, mis tulenevad Kliendi poolt valitud kättetoimetamisviisist, mis erineb Müüja poolt pakutud kõige odavamast tavalisest kättetoimetamisviisist).

7.4.2. Kliendile tagastatakse kõik saadud maksed viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates päevast, mil Müüja sai teada Kliendi otsusest lepingust taganeda, ning Klient on tagastanud kauba Müüjale.

7.4.3. Klient kohustub taganemisteate esitamisel tagastama Müüjale viimaselt saadud Kauba viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

7.4.4. Müüja teeb tagasimakse(d) ülekandega Kliendile samale arvelduskontole, millelt Klient teostas makse Müüjale.

7.5. Taganemisteate kättesaamise kohta edastab Müüja Kliendile kinnituse e-kirja teel.

7.6. Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutamata.

7.6.1. Klient (tarbija) võib Kaubaga tutvumiseks kasutada seda viisil, mis on vajalik Kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Selleks peab Klient (tarbija) käsitsema ja kasutama kaupa üksnes nii, nagu tal lubataks tavapäraselt seda teha poes. Tagastatud toode peab olema originaalpakendis, originaalmarkeeringus ning samasuguses komplektsuses nagu tellijale väljastamise hetkel. Kaup, mis saabub Kliendini pakendis osadeks võetuna, peab tagastamisel olema samuti osadeks võetud ning pakendatud samamoodi nagu kauba väljastamisel Kliendini. Kui Kauba pakendit on võimalik avada pakendit rikkumata, kohustub Klient pakendi selliselt ka avama. Kauba küljes olevad kauba seisukorra kaitsmiseks paigaldatud esemed (nt kaitsekiled), mis ei takista kauba proovimist ja sellega tutvumist, peavad Kauba tagastamisel olema eemaldamata.

7.6.2. Taganemisõiguse kasutamiseks ja tagastamise korral hüvitise maksmise vältimiseks peab Klient (tarbija) tootepakendi avama ettevaatlikult seda kahjustamata. Kui pakendit ei saa lõhkumata/rikkumata avada, ei vastuta Klient (tarbija) rikutud pakendi eest. Juhul, kui Kauba originaalpakend on kahjustunud või kui Kauba prooviperioodil toimunud Kauba kasutamine ületab Kaubaga tutvumiseks vajaliku mõistliku ulatuse või kui tagastatav Kaup ei ole uue samalaadse Kaubaga analoogilises seisukorras, siis on Müüjal õigus arvestada Kliendile tagastamisele kuuluvast summast ühepoolselt maha kauba väärtuse vähenemisele vastav hüvitis. Hüvitise suurus määratakse kindlaks igakordselt lähtudes tagastatud Kauba väärtuse võimaliku vähenemise ulatusest ning hüvitise suurusest teavitatakse Klienti esimesel võimalusel pärast hüvitise suuruse väljaselgitamist.

7.7. Klient (sh tarbija) kannab Kauba tagastamisega seonduvad kulud, väljaarvatud juhul, kui tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellimusele (nt vale või defektiga toode).

7.8 Müüjal on õigus taganeda Müügilepingust, kui Kauba hind Müüja E-poes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
 

8. KAUBA MÜÜGILEPINGU TINGIMUSTELE MITTEVASTAVUSEST TEATAMINE JA KAEBUSE ESITAMISE ÕIGUS

8.1 Müüja vastutab Kauba lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul Kauba üleandmisest. Kaebus müügilepingu tingimustele mittevastavuse osas tuleb esitada hiljemalt 2 kuu jooksul alates puuduse esinemisest.

8.2. Kui Kaup ei vasta Kliendi (tarbija) poolt tellitule, võib Klient nõuda Müüjalt asja parandamist või asendamist. Juhul kui kauba parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub või kauba parandamisega/asendamisega põhjustatakse Kliendile  (tarbijale) põhjendamatuid ebamugavusi või Müüja keeldub kaebust lahendamast, on Kliendil (tarbijal) õigus Müügilepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.

8.3. Kaebus tuleb esitada posti teel aadressil Tagakuusiku 5, Aespa alevik, Kohila vald, 79705 Raplamaa või e-kirja teel aadressil info@tooriistamaailm.ee.

8.4. Kaebus tuleb esitada eesti keeles ja koos võimalikult arusaadava kirjeldusega Kaubal esineva puuduse (puuduste) kohta. Kaebuses tuleb märkida:

8.4.1. Kliendi nimi ja kontaktandmed;

8.4.2. Kaebuse esitamise kuupäev;

8.4.3. Kauba puuduse kirjeldus;

8.4.4. Kliendi esitatav nõue;

8.4.5. Viide tellimuse numbrile/arvele, mille alusel Klient kauba tellis või lisada selle koopia kaebusele.

8.5. Müüja kinnitab kaebuse kättesaamist samas vormis nagu kaebus esitatakse.

8.6. Müüja kohustub vastama Kliendi (tarbija) kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul. Juhul, kui Müüjal ei ole võimalik kaebusele vastata 15 päeva jooksul, teatab Müüja sellest Klienti (tarbijat), põhjendades viivitust ning määrates uue mõistliku tähtaja vastamiseks. Kui Müüja ei täida oma lubadust tähtaja jooksul kaebust lahendada, loetakse, et Müüja on keeldunud kaebuse lahendamisest.

8.7. Kui Müüja jätab Kliendi (tarbija) Kaebuse rahuldamata või rahuldab osaliselt, põhjendab Müüja seda Kliendile (tarbijale) kirjalikult.

8.8. Müüja ei vastuta järgnevate puuduste eest:

8.8.1 Häirete eest seadme töös, mis on põhjustatud selle juhuslikust või tahtlikust vigastamisest kasutaja poolt;

8.8.2 Häirete eest seadme töös, mille on põhjustanud seadme tehniliste omaduste muutmine, mida on teostanud tootja poolt sertifitseerimata isik või teenindus;

8.8.3 Häirete eest, mis on põhjustatud seadme kasutusjuhendi eiramisest;

8.8.4 Häirete eest seadme töös, mille on põhjustanud seadme kasutamine selleks mitte ettenähtud keskkonnatingimustes;

8.8.5 Häirete eest seadme töös, mis on tingitud äikesest või mõnest muust loodusnähtusest (force majoure);

8.8.6 Häirete eest, mis on tingitud tööriista või muu seadme ühendamisest mittenõuetekohasesse vooluvõrku (sealhulgas maanduseta vooluvõrku);

8.8.7 Rikete eest seadme töös, mis on tingitud voolu all olevate seadmete omavahel ühendamisest;

8.8.8 Puuduste eest juhul, kui seadme detailidel on seerianumbrid, kontrollkleebised, plommid või muud garantiitõkendid rikutud, vahetatud või eemaldatud.

8.9. Kaebus ei kuulu lahendamisele kui Müüja tõestab, et seadmel esinevad puudused on tekkinud Kliendi süül. 

8.10 Müüja ei vastuta puuduse kõrvaldamata jätmise eest, kui puudus ei ilmnenud parandamise käigus või kui Klient ei teavitanud Müüjat selle esinemisest Kauba parandusse toomise hetkeks.

8.11 Kui Kaebuse aluseks oleva Kauba parandamine osutub võimatuks või selle tootmine on lõpetatud, siis Kliendi nõusolekul asendatakse Kaup samaväärse Kaubaga.

8.12 Kui Müüja vastutab Kaubal oleva puuduse eest, on Kliendil õigus kasutada VÕS §-s 101 nimetatud õiguskaitsevahendeid, st nõuda kohutuse täitmist, oma võlgnetava kohustuse täitmisest keelduda, nõuda kahju hüvitamist, taganeda Müügilepingust või Müügileping üles öelda, alandada hinda või Müüja rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral nõuda viivist. 

10. VASTUTUS

10.1 Müüjal lasub vastutus kauba müügihinna ulatuses. Müüja ei võta vastutust defektiga toodete poolt tekitatud kahjude eest nagu vara, käibe või kasumi kaotamine.

10.2 Klient kohustub kasutama E-poe teenust üksnes vastavalt seadusele ja headele tavadele tuginedes.

10.3 Klient vastutab E-poe Kasutuslepingu tingimuste, seaduse või heade tavade vastasest kasutamisest Müüjale, teistele Klientidele, veoteenuse osutajale või kolmandatele isikutele tekkinud kahju eest.

10.4 Klient vastutab ise kõikide kasutamist eeldavate seadmete tarvikute ja kuluosade muretsemise ja korrashoidmisega seotud ning samuti muude E-poe kasutamisest tekkinud kulutuste eest.

10.5 Müüja ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohale toomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Müüja ei saanud mõjutada ning mille saabumist Müüja ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

10.6 Pooled vastutavad üksteise ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

 

11. VAIDLUSTE LAHENDAMINE

11.1 Kui Kliendil on Müüja osas pretensioone, tuleb need esitada posti teel aadressil Tagakuusiku 5, Aespa alevik, Kohila vald, 79705 Raplamaa või e-kirja teel aadressil info@tooriistamaailm.ee. Pooled lahendavad erimeelsused läbirääkimiste teel.

11.2 Kui Klient ja Müüja ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on Kliendil (tarbijal) võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni menetlustingimustega saab tutvuda ja avaldust esitada järgneval lehel https://komisjon.ee/et.
Klient võib pöörduda ka Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

11.3 Kui Klient ja Müüja ei suuda vaidlust lahendada kokkuleppe teel, võivad pooled vaidluse lahendamiseks pöörduda ka Harju Maakohtu poole.  

 

12. KASUTAMISTINGIMUSED

12.1 Kasutuslepingu tingimustega tutvumine on Kliendile kohustuslik.

12.2 Tellimuse esitamisel märkides linnukesega vastavas aknas „Nõustun tingimustega”, nõustub Klient, et on tutvunud Kasutuslepingus toodud tingimustega, neist aru saanud, nõustunud ning soovib neil tingimustel astuda Müüjaga lepingulisse suhtesse.

12.3 Lepingu eelse teabega on võimalik Kliendil tutvuda ka enne tellimuse vormistamist E-poe koduleheküljel. Lepingueelse teabena antud andmed muutuvad lepingu osaks.

12.4 E-poe Kasutuslepingu tingimused on Kliendile kättesaadavad ja allalaetavad E-poe kodulehelt.

12.5 Kasutuslepingu ühe tingimuse või punkti tühisus ei too kaasa Kasutuslepingu tühisust tervikuna.

12.6 Juhul, kui Kasutuslepingu tingimused ei reguleeri tõusetunud probleemi või vaidlust, kohalduvad selle suhtes kehtivad õigusaktid.

 

13. GARANTIITINGIMUSED

13.1. Müüja vahendab Toodetele Tootja garantiid. Täpsem info tootja garantii teostajate kohta www.tooriistamaailm.ee/garantii

13.2. Kui Toote suhtes kehtib Tootja poolt antav garantii, siis on see tähistatud Toote lehel.

13.3. Toote garantii täpsemate tingimustega tuleb Kliendil tutvuda vastava toote Tootja lehelt.

13.4. Müüja ei vastuta mistahes Tootja poolsete garantiitingimuste muutmiste eest.

13.5. Garantiiaeg hakkab kehtima alates Toote üleandmisest Kliendile ja kehtib kuni Toote Tootja poolt määratud perioodini.

13.6. Garantii annab Kliendile garantiitähtajal õiguse nõuda Toote tasuta parandamist või asendamist. Pretensiooni lahendamine toimub vastavalt kehtivatele õigusaktidele. Pretensiooni esitamisega seonduvat reguleerib käesoleva Kasutuslepingu 8. peatükk.

13.7 Garantii kehtib Eesti Vabariigi territooriumil. 

13.8 Garantii ei välista ega piira Kliendi õigust kasutada muid seadusest tulenevaid õiguskaitsevahendeid.

Parima teenindusega pank Eestis LHV järelmaks teeb ostmise mugavaks SEB - Eesti suurpank Itella Smartpost - Mugavaim ja kiireim postipakkide saatmine üle Eesti Omniva pakiautomaadid SVEA järelmaks Luminor Pank Swedbank Coop Pank